Flexfone Produktnyheder logo

Produktnyheder

Back to Homepage Abonner på opdateringer

Labels

  • Alle indlæg
  • Myfone
  • Myfone-app
  • Telefonsystem
  • Statistik
  • Integration
  • Microsoft Teams

Jump to Month

  • May 2025
  • March 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • January 2023
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • November 2021
  • October 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • November 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • May 2020
  • April 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
Powered️ byAnnounceKit

Opret din gratis

MyfoneMyfone-app
et år siden

3 stærke nyheder om opkaldshistorikken på Myfone

Vi er glade for at kunne præsentere to nye eftertragtede features samt en stor forbedring til opkaldshistorikken på Myfone. Det hele er tilgængeligt den 1. februar 2024.


#1 Køkaldshistorik på Myfone

Fremover bliver køkaldshistorik tilgængelig på Myfone, som du vil kunne tilgå via det nye køkalds-ikon i venstremenuen.

Køkaldshistorikken giver dig mulighed for at få et detaljeret overblik over køkald. Visningen er opdelt pr. dato og pr. kø, og du kan få vist køkaldshistorik for de køer, som du også har valgt at få vist på forsiden af Myfone.

De primære funktioner inkluderer muligheden for at se:

  • hvem, der har ringet
  • hvem, der har besvaret et opkald
  • tidspunktet
  • varigheden af samtalen
  • ventetid

Ved ubesvarede opkald har du som agent desuden mulighed for at vise, at du er i gang med at håndtere eller har håndteret et ubesvaret opkald, så andre agenter på køen kan se det.

Til venstre i køkaldshistorikken vil du have en hurtigvisning af antallet af ikke-håndterede kald fordelt på dine køer (tv.). Hvis der er ubesvarede kald i en kø, vil du også fra selve køoversigten på forsiden af Myfone kunne åbne historikken for den specifikke kø og hurtigt håndtere opkaldene. Kø-administrator er desuden flyttet ind under de tre prikker i øverste højre hjørne (th.).


#2 Hvem har kunden talt med sidst?

Vi introducerer også muligheden for at se, hvem kunden sidst har talt med - nærmere bestemt de seneste tre medarbejdere, som har besvaret opkald fra et nummer, der har ringet til en kø inden for de sidste 30 dage.

Funktionen er tilgængelig i en dropdown-menu, som aktiveres ved at trykke på tandhjulet øverst, når opkaldet er blevet besvaret fra en kø.

Her får du nemt adgang til oplysninger om de seneste tre medarbejdere, som har besvaret opkald fra dette telefonnummer samt:

  • medarbejdernes aktuelle status
  • tidspunktet for opkaldet
  • den kø, der modtog opkaldet

Dermed bliver det nemt og hurtigt at håndtere, hvis en kunde f.eks. ringer og beder om at tale med den medarbejder, som kunden talte med i sidste uge.

Bemærk, at funktionen ikke vises for anonyme indgående opkald.


#3 Forbedret opkaldshistorik på Myfone og i Myfone-appen

Sidst, men ikke mindst, har vi optimeret opkaldshistorikken på Myfone og i Myfone-appen, så den fremover bygger på det samme udvidede datagrundlag, som vi har på det nye statistik-site.

Derudover er der for hver række i opkaldshistorikken på Myfone blevet tilføjet tre prikker til højre i stedet for den grønne 'Ring op'-knap. Herunder finder man nu webopslag og muligheden for at ringe op.

Vi håber, at du vil tage godt imod de nye forbedringer til Myfone.