Automatisk webopslag når du besvarer et indgående opkald
Vi har forbedret vores webopslagsfunktion på Myfone, så du nu kan vælge at få lavet automatiske webopslag, når du besvarer et indgående opkald på Myfone.dk eller i Myfone-klienten.
Dermed slipper du for selv at skulle klikke dig frem til webopslaget, og du får dermed hurtigere kontaktens oplysninger frem på skærmen.
Hvordan aktiverer jeg automatisk webopslag?
Under Indstillinger > Webopslag på Myfone kan du vælge, hvilke eksterne systemer du ønsker, der skal laves webopslag i, når opkaldet besvares.
Du kan også lave automatiske webopslag i to eller flere eksterne systemer på samme tid, men du skal give din browser tilladelse til at åbne flere nye vinduer. Læs mere her.
De eksterne systemer, som du har mulighed for at aktivere automatisk webopslag på, er dem, som den teleansvarlige har tilføjet til din virksomheds telefonsystem i PBXAdmin.
Vær opmærksom på, at funktionen ikke understøttes ved besvarelse af opkald i Myfone Teams-appen, på bordtelefoner eller mobil.