Flexfone Produktnyheder logo

Produktnyheder

Back to Homepage Abonner på opdateringer

Labels

  • Alle indlæg
  • Myfone
  • Myfone-app
  • Telefonsystem
  • Statistik
  • Integration
  • Microsoft Teams

Jump to Month

  • May 2025
  • March 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • June 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • January 2024
  • July 2023
  • June 2023
  • May 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • January 2023
  • November 2022
  • October 2022
  • September 2022
  • August 2022
  • June 2022
  • May 2022
  • April 2022
  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • November 2021
  • October 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • November 2020
  • October 2020
  • September 2020
  • August 2020
  • July 2020
  • June 2020
  • May 2020
  • April 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
Powered️ byAnnounceKit

Opret din gratis

Myfone
3 år siden

Pause efter opkald på tværs af køer

Vidste du, at du kan tilføje en pause mellem opkald på tværs af køer? Det kan gøres med et enkelt flueben i PBXAdmin.

Lad os tage et konkret eksempel. Alice er tilmeldt en salgskø og en supportkø og modtager dermed opkald fra begge køer. Der er lagt en pause ind imellem hvert kald på begge køer.


Når funktionen er aktiveret

Når Alice afslutter et opkald fra en af de to køer, vil der altid være en pause, inden hun modtager et nyt kald. Pausens længde bestemmes ud fra den af de to tilmeldte køer, som er sat til at have den længste pause.


Når funktionen er deaktiveret

Alice får ikke en pause imellem opkaldene på tværs af køerne, men kun imellem opkald, der kommer fra den samme kø. Dvs. at hvis hun f.eks. afslutter et salgskald, kan hun potentielt få et supportkald med det samme, da pausen kun er gældende for salgskald for sig og supportkald for sig.


Hvordan aktiverer man funktionen?

Funktionen skal aktiveres i PBXAdmin under Indstillinger > Generelle indstillinger. Derefter skal du sætte flueben i boksen Pause efter opkald på tværs af køer. Når dette er gjort, er funktionen aktiveret og gælder for alle køer på den pågældende PBX.