Pause efter opkald på tværs af køer
Vidste du, at du kan tilføje en pause mellem opkald på tværs af køer? Det kan gøres med et enkelt flueben i PBXAdmin.
Lad os tage et konkret eksempel. Alice er tilmeldt en salgskø og en supportkø og modtager dermed opkald fra begge køer. Der er lagt en pause ind imellem hvert kald på begge køer.
Når funktionen er aktiveret
Når Alice afslutter et opkald fra en af de to køer, vil der altid være en pause, inden hun modtager et nyt kald. Pausens længde bestemmes ud fra den af de to tilmeldte køer, som er sat til at have den længste pause.
Når funktionen er deaktiveret
Alice får ikke en pause imellem opkaldene på tværs af køerne, men kun imellem opkald, der kommer fra den samme kø. Dvs. at hvis hun f.eks. afslutter et salgskald, kan hun potentielt få et supportkald med det samme, da pausen kun er gældende for salgskald for sig og supportkald for sig.
Hvordan aktiverer man funktionen?
Funktionen skal aktiveres i PBXAdmin under Indstillinger > Generelle indstillinger. Derefter skal du sætte flueben i boksen Pause efter opkald på tværs af køer. Når dette er gjort, er funktionen aktiveret og gælder for alle køer på den pågældende PBX.